Întrebări frecvente

Întrebări frecvente care apare cel mai des la clienti despre calculatoare

Dacă produsul nu mai este în garanție, pot să apelez la Primlux IT?

Desigur, service-ul nostru vă stă la dispoziție. Avem posibilitatea de a repara defecțiunile survenite prin diferite metode, inclusiv reballing. 

 

Pot pierde dreptul la garanția unui produs?

Garanția unui produs într-adevăr se poate pierde în cazul în care nu este folosit corespunzător. Pentru mai mutle informații în acest sens vă rugăm să vizitați pagina ”Garanție și retur”.

Ce înseamnă extinderea garanției?

Extinderea garanției înseamnă prelungirea perioadei de garanție cu încă 1 an. Astfel beneficiați de nu 12 ci 24 luni de garanție la produsul respectiv.

Garantie!!! Oferiți garanție?

Da, fiecare produs pus la vânzare de către Primlux IT dispune de garanție conform legii. Totodată, vă oferim și posibilitatea de a alege un an extra-garanție contra cost.

Camera nu functioneaza, ce poate fi?

Camera nu functioneaza ? Sunt mai multe probleme care pot fi: blocul de alimentare, cablu, obiectiv. Apeleaza-ne si echipa noastra se va deplasa in cel mai scurt timp la fata locului pentru diagnosticarea si rezolvarea defectului.

Cum curăț ventilatorul computerului?

Cum curăț ventilatorul computerului? Scopul nostru este să oferim servicii remarcabile direct acasă sau la birou pentru a efectua lucrări de reparații sau a depana computerul. Personalul expert va acorda atenție nevoilor dumneavoastră. Vă va oferi cele mai bune consultații și sfaturi pentru gestionarea corectă a computerului. Facem acest lucru chiar dacă constatăm că computerul dumneavoastră nu necesită nicio reparație.

Pot înlocui tastele de la tastatura computerului acasă?

Tastatura computerului acasă o pot inlocui? De la rezolvarea problemei dvs. de rețea, probleme hardware sau probleme de software pentru desktop, PC sau MAC, până la reglare, instalare de software, detectarea virușilor și chiar curățare.  Profesioniștii noștri experți în reparații de computere vor fi bucuroși să vă răspundă! Orice întrebare  despre repararea computerelor și întreținere.  

Înlocuirea hard diskului pe SSD – Da sau nu?

Înlocuirea hard diskului pe SSD... Scopul nostru este să oferim servicii remarcabile direct acasă sau la birou pentru a efectua lucrări de reparații sau a depana computerul. Personalul expert va acorda atenție nevoilor dumneavoastră. Vă va oferi cele mai bune consultații și sfaturi pentru gestionarea corectă a computerului. Facem acest lucru chiar dacă constatăm că computerul dumneavoastră nu necesită nicio reparație.

Notebook-ul nu se mai porneste, care poate sa fie problema?

Notebook-ul nu se mai porneste... De multe ori in cazul in care notebook-ul nu se mai porneste cauza poate fi externa. Verificati in primul rand cablul de alimentare , poate fi sarit din priza sau din incarcator sau cablul poate fi intrerupt. De vina poate fi si incarcatorul. Avem pe stoc alimentatoare pentru majoritatea laptopurilor de pe piata. In toate aceste cazuri laptopul functioneaza inca pe baterie. Daca ati eliminat situatiile de mai sus , trebuie sa veniti neaparat in service. Defectul poate fi de la mufa de alimentare interna , de la circuitul de alimentare de pe placa de baza sau de la oricare componenta defecta care poate bloca alimentarea laptopului. Avem solutii pentru toate aceste cazuri.

Ecranul la notebook e negru, dar notebook-ul va mai lucra?

Ecranul la notebook e negru? Daca laptopul este pornit dar displayul nu afiseaza pot fi diverse cauze. Displayul poate fi defect. Circuitul de alimentare sau sistemul de iluminare al displayului poate fi defect. Chipul video sau chipsetul placii de baza pot fi dezlipite sau stricate. Cablul dintre display si placa de baza poate fi uzat. In toate aceste cazuri trebuie sa veniti in service pentru o evaluare.        

Calculatorul se incalzeste?

Calculatorul se incalzeste? Cel mai probabil Sistema de ventilare este astupat cu praf. Din aceasta cauza procesorul se supraincalzeste si se deconecteaza. Ca si la laptopuri, la calculatoare este recomandat ca macar 1 data pe an sa fie curatat interiorul de praf si schimbata pasta care se afla intre radiator si procesor.      

Am sters informative de pe HardDisk?

Am sters informative de pe HardDisk? Primul lucru pe care il poti face este sa mergi in Recycle Bin si sa folosesti optiunea de restore. Daca datele nu sunt acolo nu mai scrie sau instala nimic si vino la noi pentru o recuperare profesionala a datelor. Folosirea in continuare a acestuia micsoreaza sansele de a recupera datele sterse.  

Datele importante pe Desktop.

Datele importante pe Desktop. Se pierd in urma reparatiei? Fara griji, daca hard disk-ul nu are sectoare BAD. Informatia dumneavoastra este in siguranta si nu se pierde nici un fisier.  

Am instalat un system video de Securitate?

Am instalat un system video de Securitate, pot sa privesc de pe telefon daca ma aflu in alta țară? Desigur, toate brand-urile de sisteme de securitate au posibilitatea de a fi vizualizate. Sau regim online  sau/si playback din orice cult al lumii. Apeleaza la specialistii nostri si ei o sa faca in cel mai scurt timp.

Cea mai buna camera video pentru mine?

Care este cea mai buna camera video de supraveghere exterior sau interior pentru mine? Acest lucru depinde exclusiv de nevoia pe care o aveti si locatia unde va fi instalata camera de supraveghere. Unghiul larg al camerei, lentila varifocala sau functia PTZ sunt cateva criterii care stau la baza alegerii modelului potrivit. Pentru a gasi raspunsul concret la aceasta intrebare, nu ezitati sa ne contactati. Impreuna vom gasi solutia potrivita.      

Abonează-te Buletin de știri

Primiți cele mai recente noutati despre produse...